تعمیر درب اتوماتیک| تعمیر درب پارکینگ 09195559103

تعمیر درب اتوماتیک| تعمیر درب پارکینگ 09195559103
 
درب ریموت پارکینگ و قطعات جک پارکینگ،قفل برقی،آرام بند و راهبند instagram:@darbparking
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





 به صورت تخصصی در تولید سیستم های جک برقی هیدرولیک فعالیت دارد و با طراحی این سیستم به رقبای خود نشان داده است که می خواهد بازار خود را در سیستم های الکترومکانیک و جک ارزان قیمت حفظ کند . فک 412 از معدود تولیدات شرکت فک می باشد که با سیستم الکترومکانیک کار می کند . درب اتوماتیک فک 412 دارای سیستم الکترومکانیک می باشد و استاندارد تردد آن در ساعت 18 بار است و طراحی شده برای ساختمان های با رفت و آمد پانزده واحد به پایین می باشد که دارای دوام و عمر مفید بالا می باشد و از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است . درب بازکن اتوماتیک فک 412 به چرخ دنده های استنلس استیل با دوامی تجهیز شده است و ماندگاری و عمر این سیستم را تضمین می کند . این چرخ دنده ها باعث شده است که وزن این سیستم در مقایسه با درب بازکن های دیگر بیشتر باشد . به عنوان مثال فک412 از درب بازکن BFT مدل فوبوس 30% سنگین تر است .

 
مشخصات فنی جک فک 412:
درب بازکن اتوماتیک جهت درب های دولنگه لولایی (220 ولت)
 
مناسب برای درب پارکینگ به عرض هر لنگه 1/8 متر
 
و (2/5 متر در صورت نصب قفل برقی)
 
وزن متناسب با درب اتوماتیک 412 فک هر لنگه 350 کیلوگرم
 
استاندارد تردد در ساعت 18 مرتبه
 
دارای قفل موتور دو طرفه
 
متعلقات جک درب اتوماتیک فک 412 faac: فلاشر - ریموت - چشم الکترونیک
شرکت فک محصول ارزان قیمتی ندارد و این نشان دهنده این موضوع می باشد که کیفیت را فدای کمیت نمی کند و در درجه اول استاندارد دستگاه است که اولویت دارد . درب اتوماتیک 412 در محصولات فک ارزان قیمت ترین درب بازکن میباشد با این حال در مقایسه با برندهای هم سطح خود دارای قیمت بالاتری می باشد . بهترین دلیلی که می توان برای انتخاب این درب بازکن از بین دیگر برندهای هم تراز 412 در بازار عنوان کرد ، پیشینه شرکت فک و گارانتی و خدمات دهی خوب این برند از جک برقی می باشد .
متعلقات این جک در بازکن نیز بسیار زیبا و مقاوم طراحی شده است . جنس حباب فلاشر از پلاستیک شفاف و مستحکمی است که در برایر ضربه های احتمالی مقاومت کافی را دارا می باشد . فلاشر درب بازکن با چشمک زدن خروج یا ورود خودرو را به اطلاع عابرین و دیگر وسائل نقلیه می رساند .
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ادامه مطلب